preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
UPISI 24./25.

Knjižnica
Kutić psihologa

  

      KORISNI LINKOVI!

VIRTUALNI PB
 

 Kutić za udomljavanje

   Raspored šk. zvona
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:45-10:30
4. 10:40-11:25
5. 11:30-12:15
6. 12:20-13:05
7./0. 13:05-13:55
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:45-16:30
4. 16:40-17:25
5. 17:30-18:15
6. 18:20-19:05
Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 10. 2012.

Ovaj mjesec: 1347
Danas: 70
 

  

 

 

U našoj školi već petu godinu zaredom dio smo nacionalnog projekta „Čitamo mi, u obitelji svi“ Hrvatske mreže školskih knjižničara. Uključili smo se zato, jer želimo unutar obitelji osvijestiti potrebu za čitanjem, dobrobiti koje ono donosi i za obitelj kao zajednicu i za dijete kao mladu osobu čije se čitalačke navike tek formiraju.

Dio smo velike obitelji od 115 škola diljem Republike Hrvatske u kojima će ove školske godine učenici trećih i četvrtih razreda svojim kućama nositi ruksak napunjen knjigama. Brojka od 3647 učenika, među kojima su i učenici naše škole, impresivna je. Ovaj projekt istodobno promiče važnost školske knjižnice u odgoju i obrazovanju učenika, u izgradnji njegove osobnosti i estetskog užitka koji proizlazi iz čitanja

 

 


Učiteljica 3.a razreda Ružica Šušak i knjižničarka Đurđa Ivković-Macut odabrale su sedam zanimljivih knjiga koje po sadržaju pripadaju: carstvu dječjih priča, humorističnim tekstovima, romanu za roditelje, bake i djedove, slikovnici, malim istraživačima, odgoju djece i mladih i igri do boljeg čitanja. U  ruksaku će se tako naći : „Martina i mrkvica gunđalica“, „Tom Gates : moj savršeni svijet „ ,“ I na početku i na kraju bijaše kava“ , „Zmajić Kokos i tajna mumije“, „U fokusu: Svemir “ , „Ovladavanje čitanjem“„Mali meteorolog“.

 

 

Kroz pet dana učenici, roditelji, braća, sestre, bake, djedovi i drugi članovi obitelji zajedno će provesti  vrijeme čitajući knjige iz naprtnjače te razgovarati o pročitanome.

Zašto su članovi obitelji uključeni? Zato što učenici najbolje uče, primaju nova znanja, nove navike i nove ideje kroz pozitivan primjer roditelja .

Na roditeljskom sastanku roditelji su upoznati s načinom  i ciljevima provođenja projekta tako da se nadamo da će sa svojom djecom čitajući provesti svoje slobodno vrijeme.

Pozitivan stav prema čitanju i knjizi te primjer roditelja koji uživa u čitanju i vrednuje knjige kao nešto pozitivno potiče dječji interes za čitanje i knjigu.
Projekt smo započeli 18. siječnja  2019. kada je  učenik Leon Opačić svojoj kući ponio ruksak s knjigama. U ruksaku se osim knjiga nalazi i Bilježnica dojmova.

U Bilježnicu dojmova svaki će učenik napisati kraći sastavak u kojem će prenijeti svoje dojmove, osjećaje o obiteljskom čitanju. Možda se dogodio kakav zanimljiv događaj, nešto smiješno, nešto zabavno; a možda dijete voli pisati pjesme? I pjesme su dobrodošle. A roditelji mogu fotografirati jedan trenutak zajedništva te fotografiju zalijepiti u Bilježnicu dojmova na za to predviđeno mjesto ili će učenici nacrtati djelić zajedničkog čitanja.

Projektom promičemo razvoj čitalačke vještine, elementa kompetencije „ Učiti kako učiti“ prema nacionalnom okvirnom kurikulumu.

Hrvatska mreža školskih knjižničara je udruga čiji članovi volonteri provode i koordiniraju ovaj projekt na nacionalnoj razini.

Školska strategija zaštite mentalnog zdravlja učenika

 

 


Microsoft 365

Microsoft 365: Everything you need to know 


INFORMACIJE predmetnih učitelja

 


KUTIĆ ZA RODITELJE


KUTIĆ ZA UČITELJE


mjera zaštite

Kalendar
« Studeni 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Kalendar rada




preskoči na navigaciju